1 ste week in sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van ellen jong - WaarBenJij.nu 1 ste week in sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van ellen jong - WaarBenJij.nu

1 ste week in sheffield

Blijf op de hoogte en volg ellen

22 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

onze eerste week zit er als weer op in Engeland, we zijn op de maandag op chesterfield college geweest daar hebben we de eerste 3 uur psychologie gehad van een Engelse leraar. we leerde hoe we met stress om moesten gaan tijdens het sporten. na dat we met de theorie les klaar waren zijn we naar queens park gegaan om daar te sporten. we kregen daar les van Engelse leerlinge. op de dinsdag moesten we naar Sheffield college we hebben daar in de ochtend pasjes moeten maken en wifi geregeld. in de middag gingen we naar naar hert park hier 10 minuten vandaan, daar hadden we een soort speurtocht door het park, dit werd door het Sheffield college georganiseerd. op woensdag kregen we eerst een presentatie van Johnny Nelson. daarna gingen we naar Wednesday Sheffield daar kregen we een rondleiding door de stadion na de rondleiding gingen we ook nog trampoline springen. op de donderdag hadden we eerst les de avo vakken. na dat we dat hadden gehad, hadden we een voetbaltoernooi met alle groepen die mee zijn naar England. op vrijdag hadden we boksen in de boksschool waar Johnny Nelson vroeger is beginnen met boksen. daar kregen we van junior boks les gehad was heel echt leuk. veel geleerd dat je niet moet opgeven en vooral je dromen moet waarmaken en dat je voor alles moet strijden.