Mijn eerste verlag opweg richting Sheffield - Reisverslagen van ellen de jong - WaarBenJij.nu Mijn eerste verlag opweg richting Sheffield - Reisverslagen van ellen de jong - WaarBenJij.nu
Mijn eerste verlag opweg richting Sheffield

Dit is mijn alle eerste verlag op weg richting Sheffield. We hebben allerlei voorbereidingen getroffen om op reis te gaan richting Sheffield. in een van de eerste lessen gingen we alles uit pluizen over de reis, dus de vliegtickets en de treinreizen. In week 41 heeft iedereen een vliegticket moeten boeken. Ook hebben we ook al regels behandeld hoe we ons moeten gedragen in het gastgezin. ik ben erg benieuwd naar de reis of mensen daar anders leven als hier. Ook ben ik benieuwd wat voor cultuur ze daar hebben. al met al ik ben erg benieuwd naar de reis

Recente Reisverslagen:

22 November 2017

1 ste week in sheffield

22 November 2017

1 ste week in sheffield
ellen

reisblog

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1154

Voorgaande reizen:

12 November 2017 - 26 November 2017

Mijn eerste verlag opweg richting Sheffield

Landen bezocht: